Renée in Noorwegen

Aangekomen en verwelkomt. :)

Dus.. Vandaag is het allemaal gebeurt! Momenteel zit ik in mijn eigen kamer, die overgens prachtig is, en typ ik dit ontzettend snel omdat ik eigenlijk een beetje erg moe ben.

Toch wou ik even laten weten dat alles goed is gegaan en dat ik door de hulp van Daniel, een vriend van Saskia, niet verdwaald ben geraakt op Oslo en ik ben ook niet in huilen uitgebarste. Seriously.. Held van de dag!!

Al mijn koffers zijn uitgepakt, ik heb taart gegeten en schijn een heleboel zoute drop van venco te moeten importeren, want Silje is er verslaafd aan :)

Heb ook al super gelachen met de kinderen en het zijn toch een schatjes!! Nog leuker dan over de skype :)

Super kort stukje, maar mijn ogen beginnen een beetje dicht te vallen..

Heel veel kusjes uit Stavanger,

Renée

Reacties

Reacties

Denise

Sounds amazing! Have fun!!! :)

Janet

gelukkig dat het allemaal toch goed is gekomen! (Had ik al verwacht hoor;) ) heel veel plezier!! Kusjes Janet

Sanne

Had niet anders verwacht dan dat ze je leuk zouden vinden! Heel veel plezier en liefs van Sannw

Hans Meijer

Renée
Geniet ze van een mooie tijd in Noorwegen, de kinderen hebben een leuke au pair aan je waar ze later nog aan terug denken, de groetjes van Maaike.

Paulina de Geus

Een echte Verdegaal!!! Geniet van alle leuke nieuwe dingen in je leven! Heel veel groetjes!

Karin

Hoi Renee, net van Jeanet je blogadres gekregen.
Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
Ik kijk er naar uit om je zaterdag weer even te spreken.
liefs, Karin en Eric

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active