Renée in Noorwegen

Morgen is het zover!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het de dag.. De dag waarop ik naar Schiphol rij, al die handelingen doorga waarbij ik hiervoor nooit opgelet heb, de goeie gate probeer te vinden en dan wachten :)

Vandaag heb ik nog lekker mijn afscheidsfeestje gehouden met wat vrienden en mijn buik zit ook vol met alle lekkere taart en koekjes die ik naar binnen heb gewerkt. :) Ik zal ook mijn koffer opnieuw moeten inpassen omdat ik zoveel mooie en lieve cadeautjes heb gehad, waar ik niet zoveel ruimte meer voor heb.. Dat wordt dan maar een paar shirtjes minder mee die kant op.

Heb nu toch wel een raar gevoel in mijn buik.. en nee.. het is niet de taart :) Het is een heel dubbel gevoel.. Aan de ene kant heb ik enorm veel zin in Noorwegen en alle leuke dingen die het met zich meebrengt.. aan de andere kant ben ik ook een beetje verdrietig dat ik iedereen hier dan moet missen.

Maar nou ja.. ik kan vannacht woelen wat ik wil.. rond een uur of 3 val ik vanzelf van uitputting in slaap.. (hopelijk dan) :) En anders kan ik vast nog wel wat doen tot die tijd.. Recepten opzoeken ofzo... Pinterest is vooral erg interessant om 3 uur 's nachts :)

Vandaag schrijf ik een kort stukje, want ik moet mijn schrijfkrachten sparen voor morgenavond (als ik dan niet in slaap ben gevallen), want dan heb ik echt wat te vertellen!

Ik ga nu nog wat last minute dingen doen, en dan lekker bankhangen met iedereen hier.. Dat wordt daarna een tijdje erg moeilijk.. dus nu maar doen :) Moet het er nu van nemen!

Ga nog even staren naar het geweldige schilderij wat ik van Charlotte en Hessel heb gehad, dus ik ga er weer vandoor :)

xxx

Reacties

Reacties

Jacky

Heeeeel veel plezier meissie!!

Sascha

Heel veel plezier. We zullen je wijze woorden en gezellige aanwezigheid missen bij de JOL. Gelukkig hebben we je zussie nog ;-)

Marian van Velzen

Heel veel plezier Renee! Ga er ook vooral van genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active