Renée in Noorwegen

Vliegticket geboekt!! :)

Hoi Hoi!

Stap 1 van vele stappen is voltooid! Ik heb zojuist een heel mooi ticket ontvangen via de email, waarop staat dat ik 29 april om 10:45 vertrek vanaf Schiphol

Smile
(Uitzwaaien is altijd toegestaan) Vanaf daar reis ik naar Oslo, en na 45 minuten rond zwerven op dat vliegveld op zoek naar de goede gate, hervat ik mijn reis richting Stavanger.

Ik heb nog nooit 'alleen' gevlogen, altijd met mijn ouders aan boord, dus dit wordt een hele nieuwe ervaring. Wat nou als het tegenvalt, of ik zit naast een hele dikke man of vrouw die zwaar ademt, zweet en luid snurkt??! Allemaal hele logische dingen om je twee weken van te voren zorgen over te maken toch

Smile
Nee.. de vlucht zelf wordt vast een eitje. Geef mij gewoon mijn e-reader en ik red me wel. Waar ik me wel zorgen over maak is mijn bagage... Wat nou als mijn handbagage koffer toch net te groot blijkt te zijn en niet meemag.. wat nou als ik aankom in Stavanger en mijn koffer ergens in IJsland beland is? Wat nou als ik die 45 minuten die ik op Oslo heb, doorbreng met koffers ophalen en opnieuw inchecken en ik hierdoor geen genoeg tijd heb op mijn aansluitende vlucht te halen.... er zijn gewoon te veel dingen om je zorgen over te maken..

Nu zie ik mezelf natuurlijk als de tijd er nou eenmaal is, daar als een koele kikker op schiphol staan, alsof ik elk weekend een stedentripje pak en natuurlijk weet hoe dat allemaal werkt.. Doen alsof.. Een van de dingen die ik goed kan, vooral als het gaat om doen of ik iets heel goed kan, terwijl ik van binnen helemaal aan het panieken ben

Smile

Gewoon mensen om hulp vragen en als je het echt niet meer weet.. dan pas ga je in een hoekje zitten en huilen. Maar of het echt zo ver komt.. I doubt it.

Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en blijf hopen dat ik me een heleboel zorgen maak voor niets

Laughing

Weltrusten iedereen.. ik ga nog even mijn Noorse ticket en bijpassende e-mail vertalen uit het Noors

Kiss

God Natt!!

Xx Renée

Reacties

Reacties

Mootje

Een heleboel nieuwe ervaringen staan je nu te wachten. Spannend, maar vooral leuk! Nieuwe herinneringen maken, wat is er mooier? Wees vooral lief voor jezelf: je mag af en toe best even panieken, je zorgen maken, en als zometeen iets niet in 1x lukt, doe je er gewoon 2x over. Je mag blijven leren. En je weet het: het is niet erg om bang te zijn, als je maar niet té bang bent om door te gaan! Maar dat zit wel snor bij jou! X

Saskia

De mensen op Oslo airport zijn gewend aan Nederlandse meisjes diein panupaniek zijn! (: En je koffers ophalen en opnieuw inchecken in die 45 minuten lukt wel. En zo niet wacht het vliegtuig altijd even. Je bent nooit de enige die dan niet op tijd is. ;) Ik stel je wel voor om een beetje te rennen naar je gate, just to be sure! Maar Noren zijn tegen alle verwachtingen in en super behulpzaam, dus vraag echt altijd om hulp en ze helpen je.
Ik vind het echt suuuuper cool dat je gaat!!
Hilsen fra Tromsø!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active