Renée in Noorwegen

Renée-Day

Vandaag is het officieel 1 jaar en 1 dag geleden dat ik naar Noorwegen ben verhuist. Ik woon al 1 jaar en 1 dag bij de liefste host-family ter wereld en ben al 1 jaar en 1 dag stikem een beetje verlieft op Nathaniel :D

Er is al zoveel gebeurt in zo'n kort, maar ook lange tijd. Aan de ene kant gaat de tijd zo ontzettend snel, maar aan de andere kant voelt het alsof ik hier altijd al gewoond heb. Natuurlijk mis ik alle gekkies thuis ook, maar ik ben hier wel echt super blij met mijn tweede familie.

Gisteren vierde we Renée-Day, of met andere woorden, nadat de baby's sliepen hebben Silje, Kim en ik een feestje gevierd met pizza (Dolly Dimples, beste pizza ter wereld) en Tom en Leo (oftewel, we keken Catch me if you can) :) Het was super gezellig en de pizza was heerlijk. Ook had Silje een filmpje met foto's in elkaar gezet, waar ik natuurlijk super emotioneel van werd en hier een beetje als een weirdo te huilen. (Ik zal kijken of ik het filmpje online kan zetten, zodat iedereen er van kan genieten) :P

Morgen komen Sanne en Danielle hier heen, om lekker met mij tot Donderdag ochtend te chillen en te sightseeen. Jammer genoeg is het weer echt super k****, maar gelukkig gaan we er een hele gezellige tijd van maken.

Ook super gaaf trouwens, ik ben gevraagd door TravelActive, de organisatie waar ik mee au pair ben geworden, of ik een blog kan schrijven voor hun site over het leven als au pair hier in noorwegen! NICE! Dus sorry dat mijn post deze keer zo kort is, maar die ga ik nu even uit m'n duim zuigen :D

Dikke kus,

Renée <3

Reacties

Reacties

Jeanette

Heel veel plezier de komende dagen en volgende keer een langer stukje ajb.

Sanne

Jaaa we komen bijna! Tot morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active