Renée in Noorwegen

maureen!

het is alweer lang geleden sinds ik laatst geschreven heb. Dit komt grotendeels omdat ik lui ben, maar ook omdat de afgelopen maanden niet super eventvol waren. Januari en Februari zijn een grote ziekteperiode.. varkensgriep, gewone griep, darminfectie.. de kinderen en silje hebben het niet echt lekker gehad. Ik, met mijn geweldige nederlandse weerstand, ben niet een keer ziek geweest :)

Vorige week heel lang blog getypt trouwens, ging fout met uploaden en hele super lange post weg :( Ik ga mn best doen om er toch nog wat van te maken, maar zo lang als die wordt ie niet :(

De week dat mam hier in december was, was echt super geweldig! En super fijn om haar weer te zien en te knuffelen. Ook Nathaniel vraagt nog regelmatig naar "Sjaaanet" :) Kerst was ook super leuk en ik heb hele leuke kado's onder de boom gehad. Het mooiste fotoboek van de wereld van Silje en Kim en nog heel veel andere leuke dingetjes. Ook een warme wintermuts van Bella en Chilli (de honden) met op het kaartje: Voor Renée, sorry dat we op de tapijt hebben geplast :P

Doorspoelen naar 21 februari, de doop van Fiona. Superleuke dag gehad. De kerk was best wel saai, zelfs voor de mensen die wisten waar de man (die op Haymitch van de hungergames leek) over aan het praten was. Voor mij, die alleen noors verstaat als er op een langzamer tempo gepraat wordt, was het alsof ik een franse film zonder ondertiteling keek.. maar dan zonder de context te begrijpen. Na de kerk was er een leuk feestje met broodjes en taart. En beschuit met muisjes :) Thanks mam, voor de levering. Ik vond het super lekker, en de oma van Silje ook. De rest van de mensen trokken een super grappig gezicht terwijl ze het aten :)

En op donderdag avond, heb ik na een lange dag van huis schoonmaken, Maureen van het vliegveld gehaald! Super leuk! En heel veel knuffels :) Vrijdag hebben we Nathaniel naar de peuterspeelzaal gebracht en daarna de zwaarden in de rots bezocht. Nogsteeds indrukwekkend, maar ze blijven kleiner dan ik verwacht. Na de zwaarden hebben we de toeristische route naar het winkelcentrum genomen en daar wat noorse winkels bezocht. Rond de lunch waren we weer thuis en hebben we de rest van de middag lekker in het zonnetje gezeten in de tuin en gekletst en de LINDA. gelezen :) Gisteren, zaterdag, zijn we naar Byrkjedal gereden en hebben een boel mooie natuur gezien.Ik moest Silje wel even om help bellen, want ik was toch niet zeker waar we nou waren.. oepsie verdwaald. Gelukkig waren we nog gewoon op de goede weg :) Eenmaal bij Byrkjedal aangekomen hebben we leuke souvenirs gekocht en daarna nog geprobeert een historische plaatst te vinden die in de buurt lag. Jammer genoeg niet gevonden, dus weer omgekeerd richting huis. Thuis aangekomen hebben we paaseieren geverft en daarna was het alweer bijna avond. Lekker avond gegeten en daarna een filmpje gekeken op Netflix. The Perks of Being a Wallflower is echt super indrukwekkend en heel mooi geacteerd, vooral door Logan Lerman :) Vandaag gaan we lekker de berg op, lekker wandelen en het uitzicht van de tvtoren bekijken. Nu eerst nog ff terug slapen, want we zijn nog wel een beetje moe. (Maureen slaapt nog) Om 3 uur naar het vliegveld en uitzwaaien, Maureen, het was super leuk dat je hier was! Ik ga je zeker missen, maar over 4 maandjes kom ik weer naar huis.

Super dikke kus vanuit Noorwegen,

Renée

Kiss

Reacties

Reacties

jeanette

Eindelijk weer een blogje van jou. Geniet er nog maar even van want voor je het weet zit je weer aan de studie. Groetjes mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active