Renée in Noorwegen

whoop whoop mama has arrived!

Vanochtend om 11 uur hebben Silje, Fiona en ik mijn moeder van het vliegveld gehaald :) Jeeej!! Zo leuk! (En stiekem moest ik ook een beetje huilen.. vrouwen en emoties...) Met een koffer (driekwart vol met spullen voor mij) een tas (met kerstkado's voor de kids) en een laptoptas (voor mij again) richting huis :) Daar lekker bijgekletst, cadeautjes opengemaakt en foto's gekeken. Voor eten hadden we heerlijke rendierstoofpot en de geweldigste aardappelpuree ter wereld. (ik overdrijf niet!!!) En het beste, brownies en ijs toe.

Om kwart voor vijf moest natuurlijk de handbalwedstrijd tussen Nederland en Noorwegen gekeken worden.. de spanning liep hoog op (NOT!) en het was een super spannende wedstrijd tot de laatste minuut (NOOOOT!!)

Mam is totally verliefd op Nathaniel en Fiona, en Nathaniel vind haar al helemaal cool (terwijl hij meestal skeptisch naar nieuwelingen zit te staren. Ook heeft hij klompen gehad van mam, wat het coolste in de wereld is.. omg ze maken geluid~!!!

Na een lange dag nog wat gekletst en geknuffeld met de babies en voor tien uur viel mam al weer in slaap, lange dag voor ons :)

Syl, Jasper, Tijl, Monique, Wim, Janet, Sander, Maureen en mensen die ik misschien vergeten ben... Super bedankt voor jullie geweldige kerstcadeau's! Ze zijn awesome!! xxx

Karin... De Kerstkado's voor de kids zijn super mooi (voor de rest, foto's komen later).

Nu maar slapen, want morgen 6 uur weer aan de slag.. En mam gaat me de hele dag helpen :) Jeeej!

Dikke kerstkus,

Renée

Reacties

Reacties

Karin

Veel plezier samen! Dikke kus, Karin

Nathalie

Wat een leuke blog heb je! Ik heb me net aangemeld voor het au pair programma in Noorwegen, hopelijk over 3/4 maanden ook die kant op! Leuk om jouw ervaringen te lezen, klinkt alsof je het erg naar je zin hebt!

Renée

Wat leuk dat jij ook naar Noorwegen komt, Nathalie! :) Heb je al een gezin gevonden? Zo ja, weet je al in welk deel van het land je geplaatst wordt? :) Ik probeer vaker op mn blog te schrijven, maar op een een of andere manier schiet het er altijd bij in :( En zeker, heb het hier super naar mijn zin!

Nathalie

Nee nog geen gezin! Ik hoop deze week wat matches te krijgen, dus zodra ik wat weet zal ik het je zeggen! Ben echt benieuwd hoe het is. Ben nu vooral heel hard aan het nadenken hoe alles werkt met telefoonnummers en bankrekeningen, haha! Heb jij die nu in het Noors of eigen dingen aangehouden?

Nathalie

Nou het schiet nog niet zo op voor mij ;) nog geen gezin! Ken jij nog gezellige mensen in de buurt die iemand zoeken bij jou? Haha! Blijft spannend, zo lang wachten!

Renée

Mijn familie hier is opzoek naar een vervanging voor mij als ik weer naar huis ga :) Ze hebben je profiel opgeslagen, en vinden je super klinken :) Ze zijn alleen bang dat je al ergens anders ben tegen de tijd dat je hier zou kunnen komen :( Hoe lang wil je eigenlijk als au pair werken? Heb ik al gementioned dat het de liefste mensen en kindjes ter wereld zijn ;)

Nathalie

Hee! Oh dat zou wel leuk zijn zeg. Maar dat is pas augustus toch? Want het klinkt wel allemaal superleuk... Zou op zich wel kunnen overwegen om later te gaan, dat is niet echt een probleem! Jouw familie klinkt namelijk zo leuk! Ik wil wel rond een jaar maar korter of langer is ook mogelijk. Even contact houden dan!

Renee

Mijn email is Renee_koe@hotmail.com dat is misschien makkelijker communiceren :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active