Renée in Noorwegen

fiona :)

Het is nu bijna een maand geleden dat Fiona geboren is :) Ik wou eerder schrijven, maar baby's zijn een stuk uitputtender dan ik verwacht had. Nu Kim en Silje het extra druk hebben met Fiona, maak ik een boel extra uren met Nathaniel :) (Die ruil ik uiteindelijk in voor vrije dagen :D Jeej :D)

Fiona is echt een schatje, en Nathaniel is zo lief met haar :) Hij noemt haar Jana en is heel voorzichtig als hij haar een kusje op haar hoofd geeft. Raakt haar nauwelijks aan :D Hij is wel lichtelijk jaloers als ik haar vast hou.. de eerste keer dat ik haar vasthield in het ziekenhuis, wierp hij zichzelf op de grond, schreeuwde "maneeee!!' en begon te huilen.. daarna was alles weer oke, want we vonden teletubbies op mijn telefoon :D

Nog meer goed nieuws :) Mijn moeder komt naar Noorwegen van 20 tot 25 december :P Hier vieren ze kerstavond heel uitgebreid en hebben het kerstdiner ook op de 24ste, dus dat gaat zeker heel leuk worden!! Ze gaat me zelfs helpen op de schoonmaakdag! :D En het beste nieuws is.. (grapje,, niet het beste, maar het 2e beste) dat ze een koffer met eten meeneemt! Jeej kaassaus, extra belegen kaas, tony chocoloney.. :) Willen jullie doneren? Donaties worden door mijn moeder ontvangen :D :P

Gisteren ben ik met de zus van Kim en de dochter van haar vriendin naar Mockingjay part 2 geweest. omg.. geweldig. eng. verschrikkelijk. ontroerend.. zeker waard om te zien :D

Kort stukje, maar ik ga snel een lijstje schrijven voor mijn moeder wat ik allemaal wil hebben.. Zou 10 repen tony chocoloney genoeg zijn?? :}

Dikke kus,

Renee-in-kerststemming :)

Reacties

Reacties

Mootje

En dan melk of puur of caramel met zeezout of mokka of....of...????

Renée

Caramel zeezout natuurlijk :P die is het allllllerbeste :D
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active