Renée in Noorwegen

nog 6 dagen wachten..

Nog 6 dagen en dan is het zover. Op vijdag 23 oktober komt Fiona! (Ja, zeker weten.. keizersnede

Laughing
) Spannend (!!!), beetje eng, heeeeel erg leuk :) We zijn nu bezig met een heleboel voorbereidingen.. dat betekend dat ik nu heeeel veel babykleertjes was :D De luiers zijn al gekocht, de wieg staat al klaar.. het enige wat nu nog ontbreekt is de baby zelf.. en slapeloze nachten voor Silje en Kim.

Over slapeloze nachten gesproken.. Nathaniel vind het tegenwoordig doodnormaal om om 4 uur 's ochtends wakker te worden.. ochtend is ochtend toch!? :) Gelukkig begint mijn dag pas om 6 uur.

Vorige week zaterdag gingen Nathaniel en ik om 7 uur (in de ochtend) naar het speeltuintje aan het einde van de straat.. beetje donker buiten, beetje koud.. wel heel leuk. Schommelen is nog een beetje moeilijk, balans enzo.. maar als je er op je buik op balanceert en whoeoeoeoeoeoe zegt.. dan is dat eigenlijk veel leuker!

Ook zijn we een paar weken geleden naar de Ark van Noach geweest in de haven. Dit is niet zomaar een ark.. dit is de Nederlandse ark die ik wel eens gezien heb (van buiten en een afstandje) toen ik nog op de middelbare school zat. :D Nu zijn we ook echt binnenin geweest en zoveel mooie dingen gezien. We keken onze ogen uit! Natuurlijk moest overal naar gewezen worden en ohhhh gezegd worden. Ook de man achter de ark: Aad Peters, was aanwezig.. dus daar even mee gekletst over Nederlandse dingen. :D Super aardige man. (Leek ook een beetje op een noach :) )

En ik groei nu een avocadoboom.. of dat probeer ik tenminste :) Facebook zegt dat het kan.. dus ik heb nu een pit met stokjes op een glas water in de keuken staan.. Hopelijk kan ik over een paar jaar een avocadosalade van eigen avocado eten als ik hier op visite ben :D

Kort verhaal, maar ik ben moe :)

Dikke kus,

Renée

Reacties

Reacties

jeanette

Spannend maar volgens mij kweek je nu een avocado boom (hoop tenminste dat ie zelf groeit). Wij kijken uit naar de foto's van de mooiste meisjes baby uit Noorwegen. Groetjes mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active