Renée in Noorwegen

Knappe niet-zo-viking shirtless in de tuin

Nog ongeveer 2 maanden en dan is Fiona hier om iedereen wakker te houden omdat we naar haar willen staren. :) Ik kan niet wachten tot ze hier is ;) En ik heb zoveel babykleren gewassen, gevouwen en weggelegd.. zoveel roze.. Ik denk niet dat er genoeg dagen zijn om al die schattige pakjes te dragen :D Omdat Silje een keizersnede krijgt, weet ze ongeveer wanneer de baby hier is.. het is nu tussen 2 dagen. Omg.. can't wait!

Over 3 dagen komt Rosanne hier :) Dat wordt zooooo super cool! Ik mis iedereen thuis natuurlijk, maar om dan een van mijn beste vriendinnen hier op visite te krijgen voor 5 dagen, maakt het allemaal een beetje (oke, super veel) leuker :D We hebben een geweldig plan, en de temperatuur voor de dagen dat ze hier is, staat nu op 23 (!!!!) graden. Dus JEEEEEAAAAHH! Ik ga alleen niets van mijn plan verklappen, die komt volgende keer met bijpassende foto's! :)

Net ben ik met Silje naar de bioscoop geweest. Trainwreck. Echt een aanrader als je van lachen houdt. Natuurlijk nam ik per ongelijk een slok ijsthee op het verkeerde moment, schoot in de lag en stikte bijna.. seriously.. ijsthee overal... :D Wel hele lekkere ijsthee btw.. mango ananas. Mmmmmmm :D

Nu over de knappe niet-zo-viking die shirtless in de tuin rondloopt.. Er zijn 2 jonge mannen uit polen de tuin aan het opknappen. :D En natuurlijk schijnt de zon erg fel en warm en moeten ze hun shirt uitdoen.. jammer de bammer.. niet echt. Holy mother zeg. :D Naar de erg bruine en knappe pool kan ik de hele dag wel staren. maar dat doe ik niet.. want ik ben verantwoordelijk en let op de baby in plaats van de knappe gozer.. sort of.. you know.. zucht.

Silje en ik kijken altijd The Ellen Show terwijl we lunchen.. maar nu zijn de afleveringen op en zijn ze aan het herhalen wat we al gezien hebben :( cry cry.. zwaar leven he..

Wat wel heel leuk is dat the Blacklist seizoen 2 bijna op dvd uitkomt, dus dan kunnen we die verder kijken. En we gaan ook Vikings kijken (aanrader van Karin, of zoals ze hier genoemd wordt: my Aunt Karen) :) En een film met snel rennende afrikanen die gaan bobsleeën in Amerika :D Zoiets :D

Iedereen die weer aan het werk is/naar school is: Succes! Bright sight... jullie slapen waarschijnlijk langer uit dan mij :D Voor iedereen die nog vakantie heeft.. : Lucky Bastards :D

Fijn dat jullie weer mee lazen.. Tot het volgende verslag..Norway-Post-Rosanne :D

Dikke Kus!

Reacties

Reacties

Danielle

Wat klinkt t allemaal super leuk daar!! Zou t ook echt een keer mee willen maken! Misschien kan ik ook wel een keer langskomen;) En die pool.. lekker van genieten!;)

Jeanette

Leuk verhaal weer Renée maar polen lopen hier genoeg rond hoor. Is er ook kraamzorg in Noorwegen en moet Silje lang in het ziekenhuis blijven? Rosanne haar koffer is al gevuld met allemaal dingen van ons voor jou. Geniet van die dagen en knuffels aan iedereen daar.

Rosanne

Jaaaaaa ik ben er klaar voor *inclusief spongebob stem* :P

alexandra en tim

Polen zijn altijd knap... Whuahahahahahaha.. Hoe heet hij? Piotr???

alexandra en tim

foto????

Renée

Zijn naam was alex, maar vandaag waren ze voor het laatst, en heb jammer genoeg geen foto :'( Ik zal mijn adres overmorgen appen, want dan komt rosanne met mijn nieuwe telefoon :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active