Renée in Noorwegen

Mandal

Wow! Dat was een super fijne, maar best wel uitputtende week met leuke en pijnlijke ervaringen

Laughing

Dinsdag zijn Silje, de honden, Nathaniel en ik in auto nummer 1 in zuidelijke richting gereden.. op het begin was het best te doen, maar het laatste uur was niet super fijn.. nathaniel was er helemaal klaar mee en liet dat horen ook

Laughing

Eenmaal aangekomen in het enorme huis van Suzanne en Tor, vrienden van Silje en Kim, was het weer een stuk warmer dan hier in Stavanger. Toch wel ff wennen, dat warme weer. maar zeker niet onwelkom

Smile

Ik heb ontzettend veel gedaan deze week, maar weet alleen niet meer precies in welke volgorde

Embarassed

We zijn wezen varen in het fjord, super snel, best eng op het begin, maar uiteindelijk voelde het of je over de golven vloog. Heb erg veel lol gehad met Josephine, Tor's dochter. Ook al is ze Tobias' leeftijd, gaat engels haar veel beter af waardoor we super grappige gesprekken over lipgloss en make-up hebben gehad

Cool

Ook zijn we een dagje naar het dierenparkje geweest. Op zich best wel leuk, maar Nathaniel was eigenlijk nog iets te jong, dus hij vond het na 15 minuten wel genoeg. Wat wel super schattig was, was dat ze jonge kittens hadden die je vast mocht houden

Kiss

Op woensdag avond ben ik met Suzanne naar een concert-dingetje in een dorp wat verderop geweest. Super gezellig, en erg leuk om te kijken hoe mensen zich gedragen als ze al iets te lang aan het bier zitten en stiekem toch een beetje te hoge schoenen aangetrokken hebben

Tongue Out

Donderdag was een van de iets mindere dagen. 's ochtends viel ik samen met Nathaniel van de trap. Gelukkig was het voor hem een soort van abrupte glijbaan omdat hij op mijn schoot naar beneden gleed en zelfs aan het lachen was.. maar mijn billen en nek waren niet blij met mijn beslissing van baby-entertainment.

Tongue Out
Dan loop ik buiten en vindt een vogel het een goed idee om zijn behoefte boven op moi te doen.. Voor het eten leek het me leuk om met mijn hoofd tegen zo'n uitstekende stationsklok te lopen.. En als topje van de ijsberg besloot Nathaniel de dag af te sluiten met het legen van zijn maag over mijn lichaam.. Good day, Thursday!
Foot in Mouth

Vrijdag zijn we naar het zwembad geweest. Heerlijk bubbelbad en Nathaniel zag er ontzettend schattig uit in zn kleine zwembroek en in zo'n donutband waarin hij bleef drijven

Innocent
Heel veel gelachen ook met Tobias en Josephine. Was zeker een geslaagde dag. Wel super moe achteraf
Wink

Zaterdag was een uitrust dagje, waar ik, en ik denk de rest ook, nodig aan toe was. Jammer genoeg geen uitslapen voor mij, maar Nathaniel en ik hebben wel 4 afleveringen van De Teletubbies gekeken.. Noenoe is echt mijn held. Tubbietoast. Tubbiecustard. AWESOME!!!

Cool

Silje was zaterdagavond al teruggereden naar huis, samen met de honden.. dus Kim, Tobias, Nathaniel en ik reden samen op zondagochtend terug naar huis. Maar natuurlijk niet voordat Nathaniel de auto lekker naar spuug kon laten ruiken.

Embarassed
Gelukkig was hij het grootste deel van de rit wel stil, waardoor alles een stuk aangenamer werd.

Voor de rest van de zondag heb ik een heleboel slaap ingehaald, en een reep tony chocoloney gegeten

Embarassed
maar daar heb ik zero regrets van
Cool

Deze week is Nathaniel weer naar kindergarten en vrijdag gaan we voor 2 weken naar de cottage van Kim's ouders, dus weer veel coole dingen op de planning. Te beginnen met dat Karin en Eric hier morgen zijn!! JEEJ!!!

Laughing
Smile

Ik ga nog even genieten van het geweldige weer (het was 24 graden in de schaduw vandaag)

Smile

Talk to ya later! xxx

P.S. Nathaniel spuugt niet omdat hij ziek is, maar vanwege het hoesten.. just so you know

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active