Renée in Noorwegen

It's a....

jeetje.. beetje lang niet geschreven. Er is ook zoveel gebeurt.. Maar de rede dat ik niet geschreven heb is waarschijnlijk toch omdat ik elke avond uitgeput ben. Als ik terug kijk naar mijn dag, denk ik bij mijzelf.. wtf ben ik de hele dag aan het doen dat mij zo moe maakt!!!???? Silje kwam met het antwoord... Babies zijn uitputtend.

Maar wat voor leuke (en minder leuke) dingen zijn er de afgelopen weken gebeurt? uhmmm.. even denken hoor.. is alweer een tijdje terug. Oh ja. Ziek zijn. Nathaniel was ziek, en daardoor erg hangerig. Omdat ik hem 's ochtends had en kim en silje allebei weer waren gaan slapen, wist ik niet dat het slecht was. Ik kreeg gewoon een heleboel knuffels

Smile
Hij was niet huilerig ofzo, dus ik wist niet dat het niet oke was.. tot hij over me heen kotste :D Fun Fun Fun!!! Nathaniel was zaterdag tot dinsdag ziek, dus Silje en ik hadden hem 4 dagen lang. Wat ben ik blij dat kindergarten bestaat.. wat een uitputtende dag.. als nathaniel de hele dag thuis is.

Omdat ik veel met kots en hoestende nathaniel bezig was.. je ziet het al aan komen.. zat ik maandag middag op de grond in de gang te huilen omdat ik me zwaar beroerd voelde. Gelukkig heeft Silje een zwaar moederinstinct en schoot ze te hulp met allerlei middeltjes en tips. Veel water, zoute popcorn (jammie) en meteen lekker gaan slapen. 's avonds speciaal soep wat niet te zwaar op de maag viel en daarna nog meer slaap. De volgende ochtend voelde ik me weer fris als een hoentje. oke, fris genoeg om door te gaan.

Wink

Dinsdag zijn Nathaniel (die zich beter voelde), Silje en ik op een road trip naar Byrkjedal geweest (zie de foto's). Super mooi en wat een enorm hoge bergen. Jammer genoeg kan je dit niet zo goed zien op de foto's, maar wauw!! Wat mooi is het toch

Tongue Out

Zaterdag was een van de dagen waar ik met zowel een jeej gevoel als een neeej gevoel aan terugdenk.. Waarom? Kim, Tobias, Nathaniel, de honden en ik zijn wezen wandelen in de bergen. Van onderen helemaal naar de top. 10 km.. als je mij een beetje kent weet je dat sport en renee echt een geweldige combinatie is

Innocent
not. Toch vond ik het echt super leuk. Dikke jeej voor dat!! Wat is dan het Neej gedeelte? SPIERPIJN. Dat is toch eens vervelend. Zondag ochtend dacht ik dat mijn benen geamputeerd moesten worden, jezus.. dat was geen fijn gevoel.

Daarna gingen we naar de cabin van de ouders van Kim.. wauw! Dat is geen cabin.. dat is gewoon een huis. En mooi! En de bank was erg comfortabel. Ik heb de bank meteen even getest.. met een powernap

Smile
En de wafels waren heerlijk!
Laughing

Zondag eerst lekker uitgeslapen.. ik bedoel duh! Als het kan, neem het ervan :D Daarna gingen we naar een soort van grote speeltuin/kinderboerderij ofzo.. en de muts die ik ben.. geen jas mee genomen. Als een soort van 'miracle' zat er een extra jas van Silje onder in de buggy, dus ben ik niet verkleumd door de koude wind. De wind was koud, maar gelukkig was er een heerlijk zonnetje en hebben we een hele leuke middag gehad.

Na de kinderboerderij lekker gegeten en als toetje softijs met aardbeien en chocoladepoeder

Smile
jammie! En nathaniel trekt de grappigste gezichten als hij ijs eet. Eerst JEEJ lekker.. dan AHHHH koud.. Dan JEEJ lekker.. Dan 'meer??'
Tongue Out

Morgen is ook een leuke dag

Smile
My Birthday
Tongue Out
19 jaar alweer
Laughing
Gaat zo snel! Zal wel raar zijn dat ik niet thuis ben, maar gaat hier ook heel leuk worden. Omdat Tobias deze week bij zijn moeder is, vieren we het zondag, en komt Tobias een dagje eerder. Lekker uit eten op zondag :D JEEJ! Morgen mini vieren met Silje en pizza
Wink
en hopelijk komt het pakketje wat 'the homefront' verzonden heeft vandaag aan
Innocent
Fingers crossed.

Laatste dingetje.. DE BABY IS EEN MEISJE!!!! Jeej

Kiss
Cool

xxx

Reacties

Reacties

Jeanette

Ja, dat wordt een raar dagje morgen . Wij eten ook pizza morgen en een ben en jerry ijsje ???? toe, een beetje voor jou verjaardag Heel veel plezier zondag

Hans Isabella en Maaike

Lieve Rene
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van.
Wij hebben je wat extra foto ruimte gegeven kunnen we nog veel van je avonturen meegenieten
Liefs van ons drie xxx

Mootje

Lieve Renée! Van harte gefeliciteerd! Maak er een toffe verwendag van! Vanaf hier sturen we knufs en vertroetels de cyberspace in! xxxx

Alexandra

Oh nee, zodat je verjaardag vergeten, ondanks dat je het gebeld had. Sorry sorry. Ik hoop dat je the best birthday ever hebt gehad. Ik geniet van al je schrijven.v mooi om te zien dat je echt een part of the family bent. Xxx

Alexandra

Zodat moet zomaar zijn... Hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active