Renée in Noorwegen

Ikea

Wat is er alweer een boel gebeurt sinds ik hier naar Noorwegen ben gekomen!! Ondertussen ben ik hier al weer 36 dagen en heb nu ook iets typisch Scandinavisch gedaan.. Nou, echt scadinavisch is het niet echt meer.. maar alle namen lijken hier wel heel normaal. Ikea.. het is toch een geweldige winkel!

Samen met Silje en Nathaniel een middagje dingen kopen voor het nieuwe huis, leuk hoor! :) (Dit weekend komen er nieuwe mensen in het appartament dat bij het huis hoort wonen, dus daar horen wel spullen bij.) Nathaniel was erg onder de indruk van de wcborstels, want geef nou maar toe.. die dingen zien er best wel geweldig uit als ze nog nieuw zijn en niet super ranzig.. :D

De Ikea voelde heel erg als degene in Haarlem, vooral omdat de namen van alle namen toch al Zweeds zijn, dus ik heb een Billy boekenkast gespot en al die andere vage namen met a's met rondjes erop en de O die ook in Blof zit :D

Omdat Silje de hele tijd heen en weer liep tussen het karretje en de spullen, liep ik constant met Nathaniel in het karretje :P Wat een cutie is hij toch!! Wat ook heel grappig is trouwens zijn alle blikken die ik krijg als ik met Nathaniel rondloop... Een beetje een combinatie tussen schok en afkeuring :) "omg.. kijk [vul naam van persoon met wie die persoon in gesprek is].. dat gebeurt er dus als je niet veilig bent.. tienerzwangerschap!!!" Ook soms als ik met Nathaniel loop en Silje loopt er bij zie je mensen proberen te bedenken hoe het nou zit. Wie is nou de moeder? (al lijkt Nathaniel voor geen snars op mij) maar waarom loopt die andere chick (ik dus) er nou bij?!?! :D

Ach ja.. zijn cuteness is het zeker waard!!

En naast dat is hij ook nog belachelijk fabulous!

Vandaag was het heerlijk weer (oke.. alleen 's middags dan..) en omdat er zonnestralen de aarde raakten kwam Kim's motto ook te voorschijn: "Grillen.. Grillen.. Grillen!!!" Lekker hoor!!! MMMM!! Daarna nog lekker toetje (aardbeien met slagroom) en iets wat ik nog nooit eerder had gegeten. Je neemt een tak/dingetje rabarber en haalt het blad eraf. Dan was je m goed en probeert de schil/huid er zoveel mogelijk af te halen. Je doopt het uiteinde in de suiker en neemt er een hapje af. Het is heel zoet en zuur tegelijktijd. Heel vreemd maar wel heel lekker. Dat samen met een aflevering van Orphan Black (geweldige suggestie Stef) en dan blijf je eten.. Spanning zorgt dat ik blijf eten. Deze serie gaat me dik maken! :D

Morgen een spannende dag, wordt de nieuwe baby een jongen of een meisje? So excited!!!

Hugs and Kisses,

Klemmer og Kyss,

Renée

Reacties

Reacties

mam

Ik kook de rabarber toch liever met een klein beetje water en rozijnen, en dan heerlijk door de vanille vla. Hebben jullie aardbeien in de tuin of komen die van de winkel bij ons zitten er al 3 gekleurde aan.
Liefs Jeanette.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active