Renée in Noorwegen

grillllll!!!

Wow! Vandaag was het toch lekker weer! :) Lekker bloemen geplant in de tuin, onkruid weggetrokken, achter Nathaniel aangerend en 's avonds heerlijk buiten gegeten van de grill :) BBQ!!

Nadeel van het mooie weer... ik had niet door dat de zon zo sterk was en heb mijn rug nu wel een beetje verbrand :( Gelukkig hebben ze hier in Noorwegen ook Aloe Vera, dus mijn nek en rug voelen allebei heel normaal aan :)

Over 1 week vlieg ik weer naar huis voor een weekendje, voor pap's grote "ik-ben-50-en-iedereen-mag-het-weten" feestje :) Ook bij de fancy fair van de driemaster ben ik aanwezig :) Kom vooral langs!! Dus voor die tijd nog zo veel mogelijk dingen doen, Noors eten kopen om mee naar huis te nemen en een lijstje maken van de dingen die ik weer hier naar toe moet nemen. :) Silje wil graag drop en ik heb zwaar behoefte aan ontzettend veel stroopwafels en tony chocolonelychocolade (de oranje).. dus als je dit toevallig nog heb liggen en je doet er niets mee. :) Donaties zijn altijd welkom :D

Vandaag heb ik weer een nieuw Noors persoon ontmoet, een meisje wat vanaf juni het buurmeisje wordt. Duurt nog even, maar ze was heel aardig.. dus dit is misschien wel mijn kans om Noorse vrienden te maken :P

Morgen gaat Nathaniel niet naar kindergarten omdat deze gesloten is, dus gaan we wat leuks doen :) Jeej!! Sightseeing!!

Zondag is het 17 mei.. een nationale feestdag hier :) Ik ga mijn best doen om zo veel mogelijk foto's te maken en heel veel te zien :) Het is een soort van Noorse koningsdag, dus ik heb er heeeeel veel zin in :)

Ik laat weten hoe het zondag is gegaan!

Kusjes van de lichtelijk rood-genekte-en-onmiddelijk-tony-chocolonely-nodig-hebbende-au-pair,

Renée <3

Reacties

Reacties

Yvonne

Lieve Renée, goed om te lezen dat alles goed gaat. Op wat verbrandingen na dan!! Ik zie je volgende week. Dikke kus van ons.

mam

Wat schrijf je weer heerlijk Renée, heb onmiddellijk stroopwafels gebakken en kijk uit naar volgende week vrijdag.

isabella

Mooi om je zo te volgen wat een pracht tijd heb je daar geniet er lekker van en wij genieten stiekem beetje mee Door jouw leuke verhalen xx

Lorenzo x A.rODrigues

Lief Renne wijn miss jou all ... maandag iets niet het zelfde zonder jou spannend verhaal ...?
We zijn super trots op jou ....
Gelukkig zie wij jou even snel weer .
Gr L X A xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active