Renée in Noorwegen

9... 8... 7... 6... 5... 4!!

Nog vier dagen te gaan.. Dan is het zover. Alles wat moest, is gedaan. Nu alleen nog maar leuke dingen in de planning. Te beginnen met de barbecue van de Berger- en Egmondermeer :)

Super gezellig hoor

Smile
Alle buren even zien (waarvan je stiekem maar van 2 de naam wist
Tongue Out
) Lekker kletsen over wat ik nou weer bedacht heb om de komende 15 maanden te doen, waar ik het vandaan heb gehaald, en waarom ik nou eigenlijk voor Noorwegen gekozen heb.

Dan ga je daar wel over na denken. Natuurlijk weet ik het voor mezelf, maar in woorden brengen van wat je voelt en denkt, blijkt altijd ingewikkelder dan oorspronkelijk gedacht. Maar na vele keren uitleggen waarom ik dit ga doen, heb ik eindelijk de perfecte uitleg gevonden

Wink

Nu alles zo dichtbij komt, en alle belangrijke dingen geregeld zijn, valt er op een een of andere manier een soort van gewicht van mijn schouders. Geen gepieker meer of ik iets wel of niet ga redden, geen vragen die meer in mijn hoofd rondspoken.. want ik heb letterlijk ALLES op internet opgezocht

Tongue Out

Donderdag heb ik bij mijn stage in groep 5 mijn allerlaatste les gegeven, een aardrijkskunde les over Noorwegen

Smile
Wat kunnen die kinderen enthousiast zijn! Dat maakt het zo leuk om te vertellen, en mij eigenlijk alleen maar enthousiaster over woensdag.

Woensdag.. Nog 4 dagen

Sealed
Of.. om precies te zijn, vertrekt mijn vliegtuig over 3 dagen, 14 uur, 38 minuten en 34..33..32 seconden
Smile
Spannend spannend! Maar ook super leuk. En ik ga me niet stressen.. Ik doe wat Anne mij als tip heeft meegegeven: Ik loop over het vliegveld in Oslo als de zelfverzekerde jonge vrouw die ik ben.. en alles zal dan wel goed komen.
Wink

Nu eerst nog 3 dagen met leuke dingen, en dan beginnen aan het grote avontuur

Tongue Out

Ik kan niet wachten!!

Reacties

Reacties

Alexandra

Wat een mooi bericht. Ik zie je dinsdag nog even en ga je dan nog even vet knuffelen... Liefs, alexandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active