Renée in Noorwegen

Nog 10 dagen te gaan!

Vanaf nu is het aftellen echt begonnen :) Natuurlijk tel ik al af vanaf het moment dat ik een datum door heb gekregen, maar vanaf 10 'telt' het pas echt. Je telt ook niet terug vanaf 12 seconden voor middernacht... nee, 10 van te voren is wat echt de moeite waard is :)

Aan de ene kant ben ik minder zenuwachtig dan eerst, aan de andere kant juist meer. Het komt allemaal opeens zo dichtbij, het wordt zo echt, en een beetje angstaanjagend. Niet dat ik bang ben dat het tegen zal vallen of dat ik m'n plekje niet zal vinden.. Ik ben een kameleon, ik pas me makkelijk aan. (Ja, dit ziet er heel opschepperig uit, maar het is geen grapje

Wink
) Toch is het best een grote verandering, een heel nieuw ding. Dus als ik juist helemaal niet zenuwachig zou zijn, dan zou ik me zorgen gaan maken
Smile

Ik heb gelukkig ook een familie gevonden die erg vriendelijk en behulpzaam is, dus bij elk stom mailje met vragen die heel onbenullig lijken ("Passen mijn stekkers wel in de noorse stopcontacten?") krijg ik telkens weer een enthousiast en lief mailtje terug, waardoor ik nu ongeveer 1000% zeker ben dat ik de goede familie gekozen heb.

Hoe maak ik vrienden? Is toch wel een van de vragen die in mijn hoofd blijft rondspoken. Vrienden maken is dan ook niet precies het probleem, vrienden maak ik redelijk snel

Smile
(Jup, weer aan het opscheppen hier
Innocent
). Het probleem ligt een beetje bij: "Hoe ontmoet ik mensen waarmee ik bevriend kan raken?" Heeft iemand nog suggesties? Want alle inbreng is welkom
Tongue Out

Maar eerst nog aftellen van 10 naar 0, en dan ga ik me daar wel echt zorgen om maken

Smile
Voor nu blijft het een kriebeltje achterin mijn hersenpan
Wink

Dus hier begin ik dan maar..... 10...

Reacties

Reacties

Saskia

Vrienden maak tips:
Zoek Facebook groepen voor Stavanger, students, erasmus, internationals, au pairs etc.
Ga naar de kroeg en praat tegen mensen aan.
Kijk of er clubjes zijn, dansen, hiken, film avonden etc.

Oh en als je nog een meisjes uitleg wil over waar je naar toe moet lopen op Oslo airport, let me know!

Renée

Super bedankt Sas!
Zodra ik iets meer info vertaal vanaf mijn vliegticket wil ik die meisjes uitleg zeker hebben! :)
Die Noren weten niet wat ze tegenkomen! :P
xx

Saskia

Haha Nederlandse meisjes worden zeer gewaardeerd hoor! Ik kan ook even naar je ticket kijken?

isabella

Spannend hoor en nu is het alweer nog maar 9......
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active