Renée in Noorwegen

Nog 17 nachtjes slapen :)

Hallo allemaal,

zo zo.. mijn eerst blog.. en over zo'n leuk onderwerp ook. Natuurlijk zal ik mijn best doen om zo vaak mogelijk te schrijven, maar dat zeg ik altijd.. vraag maar al die dagboeken waar ik keurig een week inschrijf en daarna nooit meer open doe.

Noorwegen. Even heel iets anders dan Egmond, Noord-Holland. En niet voor een paar maandjes.. neee... ik ga me meteen uitsloven en blijf tot augustus 2016. En dit allemaal moet over 17 nachtjes slapen 'werkelijkheid' worden. Nu is het nog een beetje alsof ik in een droom leef. Ja.. er is echt zo'n leuk gezin in Stavanger wat míj als Au Pair wil hebben. Ja.. ze willen me al over iets meer dan 2 weken hebben, dus ik hoef niet nog 3 maanden op mijn nagels te bijten in afwachting.. Wat heb ik toch een mazzel gehad!

En natuurlijk is nog niet alles helemaal officieël, morgen krijg ik hopelijk mail waarop ik JA mag antwoorden.. maar het voelt echt, is echt. Alleen nog 1 papiertje, en het is allemaal van mij. Dan mag ik het van de daken roepen, op facebook plaatsen, de hele mikmak :)

Dat is dan de leuke kant, maar het is me opgevallen hoeveel dingen je eigenlijk moet regelen voor je echt kan vertrekken. niet alleen koffers pakken, ticket boeken en gaan.. Nee, zo makkelijk komen we er niet van af. Telefoon stopzetten, uitschrijven uit de gemeente, abbonementen van bibliotheek en weet ik niet wat stopzetten.. wat een gedoe zeg. Allemaal waard natuurlijk, maar al dat regelen in 16 korte daagjes.. veel hoor :)

Dus voor het allemaal te echt wordt, en ik mijn haren er van frustratie uit ga trekken omdat ik het niet allemaal red en dingen ben vergeten.. Ga ik nu eerst lekker slapen en dromen over alle avonturen die ik in Stavanger, Noorwegen ga beleven :P

God natt!!

xx Renée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active